Doğru insanı bulma olasılığı



Az önce e-kolay.net'ten gelen bir e-posta ilgimi çekti. Genelde bu tarz mailler mail kutuma oldukça fazla gelir, ancak gerek sayıları fazla olduğundan gerekse de hepsini okumaya vakit bulamadığımdan okumadan geçerim. Ama bu kez şans eseri maili okudum ve ilgili linke tıkladım, sonuçta gerçekten de ilgi çekici bir haber olduğuna karar verdim.

Haberde bir insanın hayatında doğru insanı bulma olasılığının 285.000'de 1 olduğundan bahsediliyor. Evet... yanlış duymadınız, oran bu şekilde.

İlgilenenler ilgili habere aşağıdaki linkten ulaşabilir:

http://www.ekolay.net/kadin/ana_detay.asp?PID=365&HaberID=679365

Ben bu haberi okuduktan sonra, şansımızın bu kadar az oluşuna üzülsem mi yoksa dünyada yalnız olmadığımız için sevinsem mi bilemedim açıkçası.

Yorumu size bırakıyorum...


4 yorum var :):

Unknown dedi ki...

olasılık ve istatistik sevdiğim bir bilim dalıdır.. madem 285.000'de 1 ona güvenelim ve sevinelim bence :))

catcherintherye dedi ki...

di mi yaa 40 gün 40 gece eğlence tertiplensin :D

Unknown dedi ki...

yalnız önce benim sınavlar bitsin, tamamına iştirak edebileyim :D

catcherintherye dedi ki...

tamam canımm bekleriz seni... hem şimdiden başlasak bile 40 gün süreceği için sen her halükarda yetişirsin yani rahat ol :p

Yorum Gönder

top