Keywords Keywords...



Google Analytics sen süper bir şeysin! Sana üye olduğumdan beri blogum ile ilgili pek çok istatistiğe kolayca erişebiliyorum. İtiraf etmem gerek ki incelerken en keyif aldığım kısım, arama motorlarından hangi keywordlerle bloguma ulaşıldığını incelediğim kısım. Keyword de öyle keyword değil, meraklı arkadaşlarımız resmen tüm soru cümlelerini yazmışlar, cevap bulma paniği içerisinde :))) Ama pek çoğu için ne yazık ki benim sitemde aradıkları cevapları bulamamışlardır. 

Ben de madem öyle diyerek bir kıyak geçeyim dedim ve bu sorulardan en hoşuma gidenleri elimden geldiğince cevaplamaya karar verdim. Gelsin sorular:

(S: soru C: cevap)

S: İş var mı iş?
C: Vallahi yok billahi yok, olsa ben bulurdum bu iki senede. Yok, yok, yok...

S: Bir arkadaşın güçlü ve zayıf yönleri(!?)
C: Hangi arkadaş olduğuna göre değişir, net bir cevap veremiyorum maalesef :p


S: En kolay veren kadın tipleri (!?)
C: Buradan bunu söylemem doğru olmaz sanırım :p

S: Erkek kendini ağırdan satmalı mı?
C: Satsın da görsün gününü, kızlarla başa çıkmak kolay mı?

S: Erkekler neden gömlek değiştirir gibi sevgili değiştirir?
C: Eee bu devirde para yok adamın bir tane gömleği var, napsın o da sevgili değiştirmekle idare ediyor.

S: Geç kalmışım hissi
C: Evet ben de hissediyorum onu zaman zaman.

S: Hep aynı hatalar yapıyorum
C: Evet doğrusu "hataları" olacaktı.

S: Starbuck iş görüşmesine gittim alma olasılıkları nedir?
C: Bana sormayın, bana kalsa herhangi bir firmanın bir kişiyi işe alma olasılığı %0. Tecrübeyle sabit.


0 yorum var :):

Yorum Gönder

top